Mitt första inlägg

Äntligen har jag fått en egen blogg, som jag har tjatat på min matte. Min faster Biira har nämligen en blogg som jag följer, och hon är min idol typ så jag vill ha en egen blogg. Och NU äntligen har jag en! Min matte sitter typ jämt framför datorn, men jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan och berätta vad jag gör för heroiska insatser!

Min matte säger oftast att jag ställer till saker, men hon fattar ju typ inte schäferlogik. Som tur är har jag en uppfödare, (samma tant som äger Biira) som min matte ringer till när jag gör nåt väldigt schäfiskt! Jag har hört att matte flera gånger frågat om det är returrätt på mig, och tanten svarar alltid att det borde vara returrätt på valpköpare som inte förstår schäferlogik! Jag gillar tanten!

Som igår till exempel. Matte säger att jag inte växer lika mycket längre, så hon har dragit ner på min mat. Dom där torra foderkulorna ni vet. Rent schäferlogiskt så blir en schäferflicka hungrig då, och då måste schäferflickan skaffa egen mat! Så igår sträckte jag mig upp på byrån och tog ett äpple ur fruktskålen som stod där. Det låg flera äpplen, men jag valde ju såklart det godaste. Sen bar jag mitt äpple till min säng och la mig och åt! Gott, sa schäferflickan. Vad fan gör du, sa matte? Jag tittade bara på henne, mumsandes på mitt äpple och funderade över hur hon kunde missa att hungriga schäferflickor fixar sin egen mat!

Jag försökte med steken idag, som husse tillagat, men den var dom snabba att gömma undan. Lite snålt av dom, tycker schäferflickan.

Så här snygg är jag!!!

Hemi

~ av wulffans på oktober 2, 2010.

Kommentera

 
