Träna?

Min matte säger att det är dags för mig att börja träna? Vad då träna? Hon pratar om att nu är det slutmesat med lilla prinsessan (prinsessan måste vara jag, men vad då mesa??)
Jag fattar ingenting.

Kennelhäxan V och hennes sambo kommer upp i veckan, dom är roliga! Dom brukar ha med sig ett skinn som jag får bita i, typ hur hårt jag vill! Men jag misstänker att det är något i görningen för matte pratar om att träffen med V är startskottet för vinterns hårdträning….

Förstår ni inte att schäferflickan blir lite orolig när det pratas om att träna?

~ av wulffans på november 9, 2010.

Kommentera

 
