Tillbaka!

Min matte gav mig datorförbud i typ ett år, för allt jag lyckats ställa till med sa hon. Nu har hon äntligen givit efter för mitt tjat, så nu får jag öppna min blogg igen! Min syster Liten har ju dessutom en egen facebooksida, så jag borde i alla fall få ha igång min blogg. Matte har dessutom slutat spela dom där spelen på facebook, så nu kanske det finns lite tid över till lilla schäferflickan att låna datorn. Under tiden jag har haft datorförbud har jag istället hjälpt husse och spela tv-spel. Spelet heter Medal of Honor och det är massa pang-pang. Så när det kommer en buse runt hörnet så gömmer sig husse i kudden och jag klappar till spelkonsolen så spelet stannar. Husse blir förbannad varje gång, jag förstår inte,  jag tar ju bort det som skrämmer honom?

Vi har flyttat, till en lägenhet igen. Jag tycker det är ganska schysst för varje gång det rör sig i trappen får jag spela tuff och låta som jag kan skrämma bort vem som helst. Matte svär som satan när jag skrämmer bort busarna, jag är övertygad om att hon svär åt dom för att hjälpa mig vara extra tuff så dom springer fortare ned för trappen.

Nu säger matte att hon ska uppdatera sin hemsida så jag får väl hjälpa husse i badkaret istället.

 

HEMI

 

 

 

 

~ av wulffans på februari 13, 2012.

Kommentera

 
